Vid bristande överensstämmelse kan kunden välja mellan retur, byte eller reparation.
Retur av hela eller delar av beställningen, som du informerar oss om, måste skickas inom 14 kalenderdagar efter mottagandet av beställningen och en fast kostnad på 9,99 € kommer att debiteras. På PingaOculto förbehåller vi oss rätten att neka retur i händelse av att produkten uppvisar ett fel orsakat av felaktig användning liknande de som anges på denna sida i avsnittet "Orsaker till garantiförlust". Försändelsen kommer inte att återbetalas förutom om den fastställda perioden inte har uppfyllts, så länge det är ett problem för logistikföretaget och inte för kunden (Frånvaro, Felaktig adress...). *Vi förbehåller oss rätten att avvisa returen av en produkt av hygieniska skäl om det är verifierat att den har använts, vilket gäller hörlurar och kläder.
I det fall du väljer att byta mot en annan produkt har du 7 dagar på dig från mottagandet av beställningen. Om kostnaden för produkten som du vill göra ändringen för är högre än beloppet för beställningen, måste kunden betala mellanskillnaden och förvaltningskostnaderna på 4,99 €. Om kostnaden för produkten som du vill göra ändringen för är mindre än beloppet för beställningen, kommer den proportionella delen att ersättas minus förvaltningskostnaderna på 4,99 €.
Reparationen kommer alltid att vara kostnadsfri om det är ett fabriksfel eller liknande. Reparation utanför garantin kommer att ha en rörlig reparationskostnad beroende på problemet som produkten uppvisar.
För att behandla din retur, ändring eller reparation måste du informera oss via e-post: pingaoculto@gmail.com eller WhatsApp: +34 644 507 888 med ditt ordernummer. När du har meddelat oss kan du skicka produkten till:
PingaOculto butik (Telefon +34 91 417 04 02)
Calle Lucio del Valle 12, Local 1, 28003, Madrid, Madrid, Spanien
Om orsaken är ett produktfel, rekommenderar vi att du läser instruktionerna i detalj och kontaktar oss för hjälp.