Leverans över hela världen
Frakt
Vi ser till att dina beställningar når dig snabbt och säkert.

Diskret leverans
Förpackning i ogenomskinligt kuvert med självhäftande förslutning och utan tydliga märkningar PingaOculto.

Insamlingsställen
Ta reda på hur du ändrar beställningen vid upphämtningsstället genom att klicka här.

Beställningsdatum
Beställningar som görs före kl. 16 skickas samma dag och med GLS fram till kl. 00.
Diskret leverans
Förpackning i ogenomskinligt kuvert med självhäftande förslutning och utan tydliga märkningar PingaOculto.
Insamlingsställen
Läs hur du ändrar din beställning till avhämtning vid ett upphämtningsställe. här.
Beställningsdatum
Beställningar som görs före 16:00 (spansk tid) skickas samma dag; Med GLS är deadline 17:30.
Frakttyper
Spanien
Halvö

Brådskande 24 timmar
1,99 € (0 € på beställningar över 70 €)
Leverans inom 24 timmar

Brådskande 24 timmar - Före 14:00
5,99€
Leverans inom 24 timmar före kl. 14.

Brådskande 24 timmar - Före 10:30
7,99€
Leverans inom 24 timmar före kl. 10.

Brådskande dygnet runt - lördag
7,99€
Leverans inom 24 timmar före kl. 10.

Brådskande 24 timmars kontantförskott
4,99€
Leverans inom 24 timmar + betalning vid leverans

Lokal upphämtning - Madridbutik
0€
Upphämtning i butik om <2 timmar
Balearerna

Brådskande 48–72 timmar
4,99€
Leverans 48–72 timmar

Brådskande 48-72 timmar Postförskott
7,99€
Leverans 48–72 timmar + betalning vid leverans
KANARIEÖARNA

Standard 2–6 dagar
4,99€
Leverans inom 2–6 arbetsdagar

Brådskande 48–72 timmar
14,99€
Leverans 48–72 timmar (legitimation krävs)
Ceuta och melilla

Standard 2–6 dagar
4,99€
Leverans inom 2–6 arbetsdagar
Portugal

Brådskande 24 timmar
1,99€
Leverans inom 24 timmar
Europa

Standard 2–5 dagar
4,99€
Leverans inom 2–5 arbetsdagar

Brådskande 24–48 timmar
19,99€
Leverans inom 24–48 timmar
Resten av länderna

Standard 7–14 dagar
7,99€
Leverans inom 7–14 arbetsdagar

Brådskande 2–7 dagar
34,99€
Leverans inom 2–7 arbetsdagar
Preguntas Frecuentes
Skickar du produkterna till mitt land?
Vi kan troligtvis skicka till ditt land eftersom vi skickar till nästan alla länder i världen. För att bekräfta detta, gör din beställning online. Om det står att inga leveransalternativ är tillgängliga när du anger din leveransadress, betyder det att vi inte skickar till ditt land.
Vilka dagar på året skickar ni inte? Vad är stängningstiden?
Nedan följer de dagar då vi inte skickar:
- Januari 1
- Januari 6
- 17 April
- 18 April
- Maj 1
- Maj 2
- Maj 15
- 25 juli
- 15 augusti
- November 1
- November 10
- December 6
- December 8
- December 25
Angående sista datum för att skicka in beställningar:
- Beställningar gjorda före 16:00 (spansk tid): Skickas samma dag.
- Beställningar skickade med GLS: Behandlas fram till 17:30.
Observera att beställningar som görs efter dessa tider behandlas nästa arbetsdag.
Hur kan jag spåra min försändelse?
Du kommer att få ett e-postmeddelande med ämnet "Din beställning av PingaOculto har skickats!" eller "Meddelande tillagt i din beställning..." med länken och spårningsnumret. Om du inte har mottagit den inom 24 arbetstimmar efter att du lagt din beställning, tveka inte att kontakta oss.
Kan jag hämta min beställning i butiken i Madrid?
Ja, du kan hämta din beställning i vår butik i Madrid, Spanien. När du gör din beställning, vänligen ange en adress på det spanska fastlandet så att du kan välja upphämtning i butik. Du får ett e-postmeddelande när din beställning är klar.
Kan jag hämta min beställning på ett utlämningsställe?
För leverans till ett upphämtningsställe måste du först kontrollera vilken transportör som levererar din beställning ovan på den här sidan.
- Om din beställning levereras med GLS eller UPS får du ett e-postmeddelande när den har skickats eller är redo för leverans. Du kan välja ett upphämtningsställe nära din angivna adress. Du kan kontrollera GLS-upphämtningsställen och UPS upphämtningsställen.
- Om din beställning levereras med posten måste du ange adressen till postkontor och ange leverans till postkontoret i fältet "Ordernotering".
Vad händer om jag angav fel adress?
Du måste kontakta oss så snart som möjligt via någon av våra kommunikationskanaler så att vi kan ändra adressen i vårt system. Du kan konsultera dem genom att klicka här.
Måste jag betala för att få paketet? Och tullen?
När du mottagit ditt paket behöver du inte betala något, förutom:
För beställningar med postförskott krävs kontanter för att göra betalningen, och det rekommenderas att ha det exakta beloppet.
För leveranser till Spanien (Kanarieöarna, Ceuta och Melilla) måste du betala motsvarande tullavgifter, vilka inte ingår i orderpriset.
För leveranser till länder utanför Europeiska unionen måste du betala tillämpliga tull- och importskatter i ditt land. Dessa kostnader täcks inte.
Kan leveransen försenas utöver den beräknade tiden?
Beräknade leveranstider kan påverkas av oförutsedda händelser, perioder med hög efterfrågan (såsom kampanjkampanjer eller helgdagar) eller helgdagar. I dessa situationer kan leveranstiden förlängas något. Vi rekommenderar att du gör dina beställningar i förväg.
Vad händer om jag inte är hemma vid leveranstillfället?
Innan ditt paket levereras får du ett e-postmeddelande med en länk för att spåra din försändelse.
Om du inte är hemma när budfirman försöker leverera, kommer de att leta efter det bästa alternativet. Ditt paket kan lämnas på en upphämtningsplats nära din plats, eller så kan en ny leverans schemaläggas till nästa dag. Kom ihåg att kontrollera din e-post och dina sms eftersom du kommer att få aviseringar från operatören.
Jag har inte mottagit min beställning. Vad ska jag göra?
Kontakta oss via någon av våra kontaktmetoder genom att klicka här. Vi hjälper dig gärna.
Kontrollera först din orderspårning, e-postmeddelanden som du mottagit från transportören och SMS-meddelanden. Det är mycket troligt att transportören har kontaktat dig.
Det finns tre huvudsakliga anledningar till varför du kanske inte har fått ditt paket:
- Tull: Det finns en väntande tullbetalning för att motta din beställning. Gå till transportörens webbplats och spåra din beställning med ditt spårningsnummer för att fortsätta med betalningen.
Felaktig adress: Vi föreslår att du kontrollerar att adressen som angetts vid köpet är korrekt.
Misslyckade leveransförsök: Transportörer gör upp till två leveransförsök. Efter denna period lämnas den på en uppsamlingsplats.
Om vi inte har kunnat kontakta dig och det har gått mer än 7 arbetsdagar sedan det första leveransförsöket, kommer vi att påbörja processen med att returnera paketet till våra kontor. Vi rekommenderar att du kontrollerar dina sms, samtal och e-postmeddelanden för att verifiera meddelanden från operatören.
Vad händer om leverans inte är möjlig eller om jag inte kan nås?
Om en beställning inte kan levereras av skäl utanför vår kontroll PingaOculto och mer än 7 arbetsdagar har gått sedan det första leveransförsöket kommer paketet att returneras till våra lager. I så fall återbetalar vi automatiskt hela beställningsbeloppet, exklusive fraktkostnader.